Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban

Deák Dr. Liliána (2025) Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat dr. Deák Liliána .pdf] PDF
Szakdolgozat dr. Deák Liliána .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Biralat_Deak_Liliana.pdf] PDF
Biralat_Deak_Liliana.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)
[thumbnail of DeákLiliána_értékelés.pdf] PDF
DeákLiliána_értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (57kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a magyar borászatok repülőtéri (travel retail) bormarketingjének lehetőségeit és kihívásait vizsgálja. A prémium borok speciális jellemzőit elemezve bemutatja, hogyan lehet a bor, mint élménytermék, sikeresen értékesíthető a nemzetközi utazóközönség számára. A kutatás feltárja az impulzusvásárlás jelentőségét, a promóciók hatékonyságát, és rávilágít arra, hogy a sikeres repülőtéri megjelenés kulcsa az élményalapú marketing, a nemzetközi kommunikációs készség és a stratégiai együttműködés. A dolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a magyar borászatok számára, a travel retail szektorban rejlő potenciál hatékonyabb kiaknázása érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: borászat, bormarketing, marketing, promóció, repülőtér, travel retail
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet