Deák Dr. Liliána (2025) Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat dr. Deák Liliána .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Biralat_Deak_Liliana.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
|
|
PDF
DeákLiliána_értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (57kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a magyar borászatok repülőtéri (travel retail) bormarketingjének lehetőségeit és kihívásait vizsgálja. A prémium borok speciális jellemzőit elemezve bemutatja, hogyan lehet a bor, mint élménytermék, sikeresen értékesíthető a nemzetközi utazóközönség számára. A kutatás feltárja az impulzusvásárlás jelentőségét, a promóciók hatékonyságát, és rávilágít arra, hogy a sikeres repülőtéri megjelenés kulcsa az élményalapú marketing, a nemzetközi kommunikációs készség és a stratégiai együttműködés. A dolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a magyar borászatok számára, a travel retail szektorban rejlő potenciál hatékonyabb kiaknázása érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | borászat, bormarketing, marketing, promóció, repülőtér, travel retail |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

