Fülöp Rita (2025) A jóga és a mindfulness megjelenése a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZATr.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
|
|
PDF
opp_SasI_FülöpR.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a jóga és a mindfulness (tudatos jelenlét) reklámokban való megjelenését vizsgálom. Lululemon ruhamárka 2017-es kampánya és a társadalmi trendek kutatom, hogyan formálják a modern reklámok ezeket az értékeket, miként kapcsolják termékekhez és szolgáltatásokhoz, valamint milyen hatással vannak az egyének tudatosságára és életmódjára. Arra is keresem a választ, hogy a reklámok miként reagálnak a globális kihívásokra, például a stressz növekedésére és az egészségmegőrzés igényére. Kutatásom célja feltárni, hogyan válhatnak a jóga és a mindfulness a mindennapi élet részévé a marketingkommunikáció segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | internetes reklám(ok), jóga, közösségi média, márka, reklámkampányok |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

