A jóga és a mindfulness megjelenése a reklámokban

Fülöp Rita (2025) A jóga és a mindfulness megjelenése a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZATr.pdf] PDF
SZAKDOLGOZATr.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (104kB)
[thumbnail of opp_SasI_FülöpR.pdf] PDF
opp_SasI_FülöpR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a jóga és a mindfulness (tudatos jelenlét) reklámokban való megjelenését vizsgálom. Lululemon ruhamárka 2017-es kampánya és a társadalmi trendek kutatom, hogyan formálják a modern reklámok ezeket az értékeket, miként kapcsolják termékekhez és szolgáltatásokhoz, valamint milyen hatással vannak az egyének tudatosságára és életmódjára. Arra is keresem a választ, hogy a reklámok miként reagálnak a globális kihívásokra, például a stressz növekedésére és az egészségmegőrzés igényére. Kutatásom célja feltárni, hogyan válhatnak a jóga és a mindfulness a mindennapi élet részévé a marketingkommunikáció segítségével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetes reklám(ok), jóga, közösségi média, márka, reklámkampányok
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet