Ügyfélközpontú látásmarketing: A Hoya Lens Hungary Zrt. B2B2C marketingkommunikációs stratégiájának elemzése és jövőbeli lehetőségei az optikai piacon

Töröcsik Mónika Julianna (2025) Ügyfélközpontú látásmarketing: A Hoya Lens Hungary Zrt. B2B2C marketingkommunikációs stratégiájának elemzése és jövőbeli lehetőségei az optikai piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 20250428.pdf] PDF
Szakdolgozat 20250428.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Töröcsik Mónika Julianna.pdf] PDF
Bírálat_belső_Töröcsik Mónika Julianna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálata - Hallgató Törőcsik Mónika - Bíráló Szücs Olivér.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálata - Hallgató Törőcsik Mónika - Bíráló Szücs Olivér.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (92kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja az volt, hogy elemezzem a Hoya Lens Hungary Zrt. B2B2C marketingkommunikációs stratégiáját, bemutatva annak jelenlegi elemeit és hatékonyságát, továbbá feltárjam a jövőbeli lehetőségeket az optikai piacon.A dolgozathoz készült egy kérdőív, amelyet a HOYA partner optikáinak képviselői töltöttek ki, összesen 109 válasz érkezett. A kérdőív célja az volt, hogy feltérképezze, milyen kommunikációs igényeik vannak az optikáknak, hogyan látják a vásárlók viselkedését és milyen eszközökkel tudják őket leginkább támogatni a döntéshozatalban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B2C, clienting (ügyfélközpontú marketing), marketing stratégia, marketingkommunikáció, optikai piac
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet