Töröcsik Mónika Julianna (2025) Ügyfélközpontú látásmarketing: A Hoya Lens Hungary Zrt. B2B2C marketingkommunikációs stratégiájának elemzése és jövőbeli lehetőségei az optikai piacon. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat 20250428.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
|
PDF
Bírálat_belső_Töröcsik Mónika Julianna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
|
|
PDF
Szakdolgozat bírálata - Hallgató Törőcsik Mónika - Bíráló Szücs Olivér.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja az volt, hogy elemezzem a Hoya Lens Hungary Zrt. B2B2C marketingkommunikációs stratégiáját, bemutatva annak jelenlegi elemeit és hatékonyságát, továbbá feltárjam a jövőbeli lehetőségeket az optikai piacon.A dolgozathoz készült egy kérdőív, amelyet a HOYA partner optikáinak képviselői töltöttek ki, összesen 109 válasz érkezett. A kérdőív célja az volt, hogy feltérképezze, milyen kommunikációs igényeik vannak az optikáknak, hogyan látják a vásárlók viselkedését és milyen eszközökkel tudják őket leginkább támogatni a döntéshozatalban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | B2B2C, clienting (ügyfélközpontú marketing), marketing stratégia, marketingkommunikáció, optikai piac |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

