Az elektromos autók marketingstratégiái és piaci helyzete Magyarországon

Tinon Darius (2025) Az elektromos autók marketingstratégiái és piaci helyzete Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tinon Darius Záródolgozat 2025.pdf] PDF
Tinon Darius Záródolgozat 2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (952kB)
[thumbnail of Tinon Darius_biralat.pdf] PDF
Tinon Darius_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (416kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom az elektromos autók piaci helyzetéről és marketingstratégiájáról szól. Ezen belül a magyarországi helyzetet vizsgáltam meg. Volt szó a külföldi helyzetről is és külömböző autó gyártók marketingstratégiáiról ezen a téren. A kutatásom főként arra irányúlt, hogy megtudhassam, hogy az emberek mennyire ismerik ezt a témakört és hogy mik a véleményük. A jövőre is rátekintettem, hogy milyen sors várható ezekre a járművekre. Kitértem a jó és rosssz oldalaira és végül saját véleményemet fejtettem ki, illetve egy alapos javaslattételt is megfogalmaztam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: autókereskedelem, árpolitika, elektromos autó, Magyarország, marketingstratégiák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet