Tinon Darius (2025) Az elektromos autók marketingstratégiái és piaci helyzete Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Tinon Darius Záródolgozat 2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (952kB) |
|
|
PDF
Tinon Darius_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (416kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom az elektromos autók piaci helyzetéről és marketingstratégiájáról szól. Ezen belül a magyarországi helyzetet vizsgáltam meg. Volt szó a külföldi helyzetről is és külömböző autó gyártók marketingstratégiáiról ezen a téren. A kutatásom főként arra irányúlt, hogy megtudhassam, hogy az emberek mennyire ismerik ezt a témakört és hogy mik a véleményük. A jövőre is rátekintettem, hogy milyen sors várható ezekre a járművekre. Kitértem a jó és rosssz oldalaira és végül saját véleményemet fejtettem ki, illetve egy alapos javaslattételt is megfogalmaztam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | autókereskedelem, árpolitika, elektromos autó, Magyarország, marketingstratégiák |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

