Jámbor Noémi (2025) Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Jámbor Noémi_Starbucks_Szakdolgozat_2025_05.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Jámbor Noémi_Starbucks_Szakdolgozat_2025_05.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Biralat_Jambor_Noemi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
|
PDF
Külső_konzulensi_bírálat_Jámbor_Noémi_KK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (102kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja a Starbucks Magyarország közösségi média kommunikációjának elemzése, különös tekintettel az Instagram és a Tiktok platformokra. A dolgozatban bemutatásra került a közösségi média elméleti háttere valamint az ehhez kapcsolódó fogalmak, mint a UGC és a FOMO ismertetése is. Mindezek után pedig megvizsgáltam a Starbucks hazai közösségi média stratégiáját. A kutatásom primer részét egy online kérdőíves felmérés segítségével végeztem a 18-30 év közötti fiatal felnőttek körében. A kérdéseim arra irányultak, hogy mennyire ismerik a márka online jelenlétét, melyek az általuk preferált tartalomtípusok, valamint arról, hogy a márka közösségi média jelenléte miként hat a márkahűségükre, a FOMO jelenségre és a vásárlási hajlandóságukra. A kutatásom eredményei alátámasztják, hogy az élményszerű és hiteles tartalom fontos szerepet játszik a fiatal fogyasztók elköteleződésében, és hozzájárul a márka versenyelőnyének fenntartásához a digitális térben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | digitális jövő, közösségi média, marketing, marketingstratégia, online marketing, stratégia, versenystratégia |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

