Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés

Krasznai Péter (2025) Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Krasznai Péter_LVVVQH_AZ INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - ÖSSZHASONLÍTÓ ELEMZÉS.pdf] PDF
Krasznai Péter_LVVVQH_AZ INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - ÖSSZHASONLÍTÓ ELEMZÉS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Krasznai Péter belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf] PDF
Krasznai Péter belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (881kB)
[thumbnail of kulso_konzulensi_biralat_krasznai_peter_Az influenszermarketing az online marketingben.pdf] PDF
kulso_konzulensi_biralat_krasznai_peter_Az influenszermarketing az online marketingben.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (108kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az influenszermarketing szerepét és hatékonyságát vizsgáltam az online marketing területén, négy különböző iparág példáján keresztül. Kutatásom során összehasonlító elemzést alkalmaztam annak érdekében, hogy feltárjam az influenszermarketing iparági sajátosságait, a sikerességet befolyásoló közös tényezőket, valamint az eltérő marketingcélokat és megközelítéseket. Az általam elemzett esettanulmányok – a Costes Group (gasztronómia), az Ooops! (higiéniai termékek), a BASF (növényvédelem) és a Fizz Water (italforgalmazás) kampányai – rávilágítottak arra, hogy az influenszerek hitelessége, a platformválasztás, valamint a kampányok tudatos tervezése kulcsfontosságú a siker szempontjából. Ugyanakkor az elemzés során azt is megállapítottam, hogy az iparági környezet és a célcsoport eltérései jelentősen befolyásolják az alkalmazott stratégiákat. Következtetéseim alapján az influenszermarketing rugalmas eszköz, amely megfelelő adaptációval bármely szektorban hatékonyan alkalmazható, ugyanakkor a sikerhez elengedhetetlen az iparágspecifikus sajátosságok figyelembevétele és az influenszer-kiválasztás körültekintő stratégiája.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, gasztronómia, higiéniai termékek, influencer marketing, internet, italforgalmazás, marketingterv, növényvédelem, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet