A TikTok és a hagyományos média - A Z generáció médiatudatossága

Keusch Gergő (2025) A TikTok és a hagyományos média - A Z generáció médiatudatossága. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A TikTok és a hagyományos média - A Z generáció médiatudatossága.pdf] PDF
A TikTok és a hagyományos média - A Z generáció médiatudatossága.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Keusch Gergő belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf] PDF
Keusch Gergő belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (894kB)
[thumbnail of Keusch Gergő_kulso-biralo-alapkepzes 2025.pdf] PDF
Keusch Gergő_kulso-biralo-alapkepzes 2025.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja feltárni, hogy milyen mértékben tájékozódnak a Z generáció tagjai a különböző médiatípusokból, különös figyelmet fordítva a közösségi médiára és a TikTokra, illetve, hogy mennyire médiatudatosak. A dolgozat első részében kitér a hagyományos- illetve a közösségi média főbb jellemzőire, majd az álhírek tulajdonságaira, ezután pedig primer kutatásként kérdőívvel elemzi, hogy honnan szerzik manapság a fiatalabbak a híreket, illetve, hogy mennyire használják tudatosan a médiát, mennyire vannak tisztában az álhírek jellemzőivel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hagyományos média, hírfogyasztás, közösségi média, médiatudatosság, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet