Molnár Emese (2025) Az online marketing hatása a Greenfield Hotel Golf & Spa-ra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Molnár_Emese_H54UNE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (762kB) |
|
|
PDF
Molnár Emese.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat témája az Adventor Hotels egyik szállodája, a Greenfield Hotel Golf & Spa. A dolgozat bemutatja Bük és Bükfürdő turisztikai jelentőségét, valamint a helyi marketingtevékenységeket is, amelyek szoros kapcsolatban állnak a szállodai marketingmunkával. A kutatás során saját tapasztalatokat ismertettem, amiket a szakmai gyakorlatom alatt tehettem szert. A téma inkább a hotel online marketingjét mutatja be, mint például az e-mail marketing, közösségi média, influencer marketing. Szó kerül az árképzésről is. A dolgozatomban elhelyeztem a Greenfield Hotelről egy SWOT elemzést is, ami után jött a javaslattétel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, Greenfield Hotel Golf & Spa, közösségi média, marketingeszközök, online marketing, szállodaipar |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

