Az online marketing hatása a Greenfield Hotel Golf & Spa-ra

Molnár Emese (2025) Az online marketing hatása a Greenfield Hotel Golf & Spa-ra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Molnár_Emese_H54UNE.pdf] PDF
Molnár_Emese_H54UNE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (762kB)
[thumbnail of Molnár Emese.pdf] PDF
Molnár Emese.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozat témája az Adventor Hotels egyik szállodája, a Greenfield Hotel Golf & Spa. A dolgozat bemutatja Bük és Bükfürdő turisztikai jelentőségét, valamint a helyi marketingtevékenységeket is, amelyek szoros kapcsolatban állnak a szállodai marketingmunkával. A kutatás során saját tapasztalatokat ismertettem, amiket a szakmai gyakorlatom alatt tehettem szert. A téma inkább a hotel online marketingjét mutatja be, mint például az e-mail marketing, közösségi média, influencer marketing. Szó kerül az árképzésről is. A dolgozatomban elhelyeztem a Greenfield Hotelről egy SWOT elemzést is, ami után jött a javaslattétel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, Greenfield Hotel Golf & Spa, közösségi média, marketingeszközök, online marketing, szállodaipar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet