Szoboszlai Laura Luca (2025) Digitális fogyasztói élmény: Az online aktivitás hatása a döntésekre. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szoboszlai Laura Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
|
PDF
Külső konzulensi bírálat - Szoboszlai Laura Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (119kB) |
|
|
PDF
Bírálat Szoboszlai Laura Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (582kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja feltárni, hogyan befolyásolja az online aktivitás a fogyasztói döntéshozatalt, különös tekintettel a digitális marketing és a reklámpszichológia eszközeire. A közösségi média és az internetes reklámok térnyerésének elemzésén keresztül bemutatom, miként alakítják át ezek a csatornák a fogyasztói élményt. Az Umbroll példáján keresztül vizsgálom, hogyan tud egy hagyományos iparágban működő vállalat sikeresen alkalmazkodni a digitális marketing folyamatosan változó világához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | clickbait, digitális marketing, fogyasztói magatartás, marketing, marketingpszichológia |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

