Digitális fogyasztói élmény: Az online aktivitás hatása a döntésekre

Szoboszlai Laura Luca (2025) Digitális fogyasztói élmény: Az online aktivitás hatása a döntésekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szoboszlai Laura Szakdolgozat.pdf] PDF
Szoboszlai Laura Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat - Szoboszlai Laura Luca.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat - Szoboszlai Laura Luca.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (119kB)
[thumbnail of Bírálat Szoboszlai Laura Luca.pdf] PDF
Bírálat Szoboszlai Laura Luca.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (582kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja feltárni, hogyan befolyásolja az online aktivitás a fogyasztói döntéshozatalt, különös tekintettel a digitális marketing és a reklámpszichológia eszközeire. A közösségi média és az internetes reklámok térnyerésének elemzésén keresztül bemutatom, miként alakítják át ezek a csatornák a fogyasztói élményt. Az Umbroll példáján keresztül vizsgálom, hogyan tud egy hagyományos iparágban működő vállalat sikeresen alkalmazkodni a digitális marketing folyamatosan változó világához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: clickbait, digitális marketing, fogyasztói magatartás, marketing, marketingpszichológia
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet