Nagy Petra (2025) Édes siker: Pataki Ádám és a személyes márkaépítés kihívásai a cukrásziparban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat-Nagy Petra_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (857kB) |
|
|
PDF
Külső bírálati lap_ NAGY PETRA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (102kB) |
|
|
PDF
Nagy_P_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (121kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban a személyes márkaépítés folyamatát mutatom be egy konkrét személy, Pataki Ádám cukrászmester példáján keresztül. Célom bemutatni, hogy miként alakította ki és fejlesztette Pataki Ádám a személyes márkáját és hogyan használta ezt a szakmai karrierjének építésére. Elemzést készítek arról, hogy milyen hatással van a személyes márkája az üzleti sikerére és hírnevére. Illetve, hogyan használta fel a közösségi média platformokat és a médiamegjelenéseket a brandjének erősítésére. A dolgozatomban kvalitatív kutatási módszert alkalmazok, amely egy mélyinterjún alapuló esettanulmány. Ennek keretében elemzem Pataki Ádám szakmai pályafutását, a médiamegjelenéseit, interjúit és a közösségi médiában való jelenlétét és az énmárkáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | cukrászipar, családi vállalkozás, kommunikáció, közösségi média, márka, márkaépítés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

