Édes siker: Pataki Ádám és a személyes márkaépítés kihívásai a cukrásziparban

Nagy Petra (2025) Édes siker: Pataki Ádám és a személyes márkaépítés kihívásai a cukrásziparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Nagy Petra_2025.pdf] PDF
Szakdolgozat-Nagy Petra_2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (857kB)
[thumbnail of Külső bírálati lap_ NAGY PETRA.pdf] PDF
Külső bírálati lap_ NAGY PETRA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (102kB)
[thumbnail of Nagy_P_biralat.pdf] PDF
Nagy_P_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (121kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban a személyes márkaépítés folyamatát mutatom be egy konkrét személy, Pataki Ádám cukrászmester példáján keresztül. Célom bemutatni, hogy miként alakította ki és fejlesztette Pataki Ádám a személyes márkáját és hogyan használta ezt a szakmai karrierjének építésére. Elemzést készítek arról, hogy milyen hatással van a személyes márkája az üzleti sikerére és hírnevére. Illetve, hogyan használta fel a közösségi média platformokat és a médiamegjelenéseket a brandjének erősítésére. A dolgozatomban kvalitatív kutatási módszert alkalmazok, amely egy mélyinterjún alapuló esettanulmány. Ennek keretében elemzem Pataki Ádám szakmai pályafutását, a médiamegjelenéseit, interjúit és a közösségi médiában való jelenlétét és az énmárkáját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cukrászipar, családi vállalkozás, kommunikáció, közösségi média, márka, márkaépítés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet