Trump vs. Clinton: A közösségi média szerepe a 2016-os amerikai elnökválasztási kampányban Offline és online tartalmak összehasonlító elemzése a politikai kommunikáció tükrében

Kovács Antónia (2025) Trump vs. Clinton: A közösségi média szerepe a 2016-os amerikai elnökválasztási kampányban Offline és online tartalmak összehasonlító elemzése a politikai kommunikáció tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kovács Antónia_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kovács Antónia_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálati lap Kovács Antónia PDF.pdf] PDF
Bírálati lap Kovács Antónia PDF.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)
[thumbnail of Kovács Antónia szakdolgozatának bírálata.pdf] PDF
Kovács Antónia szakdolgozatának bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a 2016-os amerikai elnökválasztási kampány közösségimédia-stratégiáit elemzi Donald Trump és Hillary Clinton példáján keresztül. A szakirodalmi másodelemzésre épülő kutatás feltárja, hogyan vált a közösségi média a politikai kommunikáció elsődleges terévé, valamint hogyan alakították a digitális platformok a kampányok stílusát, tartalmát és hatékonyságát. A dolgozat összehasonlítja a két jelölt kommunikációs megközelítéseit, és rávilágít a közösségi média szerepére a választási eredmények formálásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: amerikai elnökválasztás 2016, digitális populizmus, kampánystratégia, közösségi média, politikai kommunikáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet