Kovács Antónia (2025) Trump vs. Clinton: A közösségi média szerepe a 2016-os amerikai elnökválasztási kampányban Offline és online tartalmak összehasonlító elemzése a politikai kommunikáció tükrében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Kovács Antónia_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Bírálati lap Kovács Antónia PDF.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
|
|
PDF
Kovács Antónia szakdolgozatának bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a 2016-os amerikai elnökválasztási kampány közösségimédia-stratégiáit elemzi Donald Trump és Hillary Clinton példáján keresztül. A szakirodalmi másodelemzésre épülő kutatás feltárja, hogyan vált a közösségi média a politikai kommunikáció elsődleges terévé, valamint hogyan alakították a digitális platformok a kampányok stílusát, tartalmát és hatékonyságát. A dolgozat összehasonlítja a két jelölt kommunikációs megközelítéseit, és rávilágít a közösségi média szerepére a választási eredmények formálásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | amerikai elnökválasztás 2016, digitális populizmus, kampánystratégia, közösségi média, politikai kommunikáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

