Kovács Csongor (2025) Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
bírálat_KovácsCsongor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
|
|
PDF
Kovacs_Csongor_kulso_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (158kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom központi témája az Apple Inc. médiában való megjelenésének és befolyásának vizsgálata. Bemutatom, hogyan alakította a vállalat kommunikációs stratégiáival a saját márkaképét, és miként vált a modern technológiai diskurzus egyik meghatározó szereplőjévé. Elemzem a hagyományos és digitális médiában való jelenlétét, a reklámkampányokat, a termékbemutatók médiavisszhangját, valamint azt, hogy az Apple milyen módon képes formálni a fogyasztói elvárásokat és a technológiai trendeket. A kutatás célja annak feltárása, hogy a médiában való tudatos megjelenés hogyan járult hozzá a vállalat globális sikeréhez és presztízséhez. A dolgozathoz kvantitatív módszereken alapuló kérdőíves kutatásra is támaszkodtam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | adatvédelem, Apple, befolyásolás, internetes reklám(ok), kampányok, manipuláció, média |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

