Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában

Kovács Csongor (2025) Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of bírálat_KovácsCsongor.pdf] PDF
bírálat_KovácsCsongor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (253kB)
[thumbnail of Kovacs_Csongor_kulso_biralat.pdf] PDF
Kovacs_Csongor_kulso_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (158kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom központi témája az Apple Inc. médiában való megjelenésének és befolyásának vizsgálata. Bemutatom, hogyan alakította a vállalat kommunikációs stratégiáival a saját márkaképét, és miként vált a modern technológiai diskurzus egyik meghatározó szereplőjévé. Elemzem a hagyományos és digitális médiában való jelenlétét, a reklámkampányokat, a termékbemutatók médiavisszhangját, valamint azt, hogy az Apple milyen módon képes formálni a fogyasztói elvárásokat és a technológiai trendeket. A kutatás célja annak feltárása, hogy a médiában való tudatos megjelenés hogyan járult hozzá a vállalat globális sikeréhez és presztízséhez. A dolgozathoz kvantitatív módszereken alapuló kérdőíves kutatásra is támaszkodtam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatvédelem, Apple, befolyásolás, internetes reklám(ok), kampányok, manipuláció, média
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet