Horváth Balázs (2025) Az IKEA szolgáltatásmarketingje: A 7P szerepe a vásárlói élményben és döntéshozatalban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Horváth_Balázs_IKEA_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Horvath.Balazs.kulso.biralat.ML.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
|
PDF
Bírálat Horváth Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (582kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja annak feltárása, hogy az IKEA hogyan alkalmazza a szolgáltatásmarketing különböző elemeit a vásárlói élmény és márkahűség kialakításában, valamint, hogy ezek az elemek milyen hatással vannak a vásárlói döntésekre.Bár az IKEA egy bútor- és lakberendezési termékeket kínáló vállalat, mégis szerves részét képezik a szolgáltatások széles köre, mint például: házhozszállítás, IKEA Family Klubtagság, tervezési és tanácsadási szolgáltatások, szállítás és összeszerelés, étterem és egyéb szolgáltatások. Ezek mind-mind hozzájárulnak a vásárlói élmény javításához és az ügyfélelégedettség, valamint a márkahűség kialakításához. Az áruház esetében tehát a szolgáltatások nem különülnek el élesen a termékektől, hanem egymást kiegészítve és erősítve működnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, fenntarthatóság, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, márkahűség, szolgáltatás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

