Az IKEA szolgáltatásmarketingje: A 7P szerepe a vásárlói élményben és döntéshozatalban

Horváth Balázs (2025) Az IKEA szolgáltatásmarketingje: A 7P szerepe a vásárlói élményben és döntéshozatalban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Horváth_Balázs_IKEA_Szakdolgozat.pdf] PDF
Horváth_Balázs_IKEA_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Horvath.Balazs.kulso.biralat.ML.pdf] PDF
Horvath.Balazs.kulso.biralat.ML.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Horváth Balázs.pdf] PDF
Bírálat Horváth Balázs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (582kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja annak feltárása, hogy az IKEA hogyan alkalmazza a szolgáltatásmarketing különböző elemeit a vásárlói élmény és márkahűség kialakításában, valamint, hogy ezek az elemek milyen hatással vannak a vásárlói döntésekre.Bár az IKEA egy bútor- és lakberendezési termékeket kínáló vállalat, mégis szerves részét képezik a szolgáltatások széles köre, mint például: házhozszállítás, IKEA Family Klubtagság, tervezési és tanácsadási szolgáltatások, szállítás és összeszerelés, étterem és egyéb szolgáltatások. Ezek mind-mind hozzájárulnak a vásárlói élmény javításához és az ügyfélelégedettség, valamint a márkahűség kialakításához. Az áruház esetében tehát a szolgáltatások nem különülnek el élesen a termékektől, hanem egymást kiegészítve és erősítve működnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéshozatal, fenntarthatóság, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, márkahűség, szolgáltatás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet