Márton Attila Csaba (2025) Zéró távolság: A D2C stratégia kulcsa a Samsung Electronics Magyar Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Zéró Távolság - A D2C stratégia kulcsa a Samsung Electronics Magyar Zrt.-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Április 07.. Download (4MB) |
|
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (297kB) |
|
|
PDF
Márton.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
|
PDF
Szakdolgozat_birálat_külső konzulens_Szabó Ármin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (173kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Direct-to-Consumer (D2C) marketing szerepét vizsgáltam a Samsung Electronics Magyar Zrt. példáján keresztül. A D2C lehetővé teszi a közvetlen kapcsolatot a fogyasztókkal, személyre szabott élményt és márkahűséget biztosítva. Bemutattam a magyarországi D2C szervezet működését, valamint primer kutatás keretében munkatársak és vásárlók véleményét elemeztem. A kutatás eredményei világosanalátámasztják a hipotézist,hogy a Samsung D2C marketingtevékenysége meghatározó szerepet játszik az online értékesítések növelésében és a fogyasztói elköteleződés erősítésében. A D2C marketing és a vállalat többi marketingegysége közötti hatékony integráció közvetlenül befolyásolja a vásárlói élményt és a webáruház forgalmát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | D2C Marketing, D2C Stratégia, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, márkahűség, Samsung Electronics Magyar Zrt., szervezeti felépítés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

