A reklámok és a közösségi média hatása a gyermekekre

Ganzer Rebeka Fanni (2025) A reklámok és a közösségi média hatása a gyermekekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ganzer_RebekaFanni_Diplomadolgozat2025.pdf] PDF
Ganzer_RebekaFanni_Diplomadolgozat2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Diplomadolgozat_biralat_Ganzer_Rebeka_Fanni_final.pdf] PDF
Diplomadolgozat_biralat_Ganzer_Rebeka_Fanni_final.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (123kB)
[thumbnail of Bírálat Ganzer Rebeka Fanni.pdf] PDF
Bírálat Ganzer Rebeka Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (339kB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális korban felnővő gyermekek számára a közösségi média és a reklámok világa már a kezdetektől fogva jelen van, hiszen ebbe a technológiába születtek bele.A "digitális bennszülöttek" generációja számára a kibertér nem csak szórakozási lehetőség, hanem egy olyan hely is, ahol megismerhetik a világot és elsajátíthatják az alapvető ismereteiket. A kortársakkal való kapcsolattartás is platformokon keresztül történik, emellett a személyiségfejlődés egyik fontos színterévé vált.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyermekkor, közösségi média, reklám, reklámeszközök, reklámpszichológia, reklámszabályozás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet