Ganzer Rebeka Fanni (2025) A reklámok és a közösségi média hatása a gyermekekre. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Ganzer_RebekaFanni_Diplomadolgozat2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Diplomadolgozat_biralat_Ganzer_Rebeka_Fanni_final.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (123kB) |
|
|
PDF
Bírálat Ganzer Rebeka Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (339kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális korban felnővő gyermekek számára a közösségi média és a reklámok világa már a kezdetektől fogva jelen van, hiszen ebbe a technológiába születtek bele.A "digitális bennszülöttek" generációja számára a kibertér nem csak szórakozási lehetőség, hanem egy olyan hely is, ahol megismerhetik a világot és elsajátíthatják az alapvető ismereteiket. A kortársakkal való kapcsolattartás is platformokon keresztül történik, emellett a személyiségfejlődés egyik fontos színterévé vált.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | gyermekkor, közösségi média, reklám, reklámeszközök, reklámpszichológia, reklámszabályozás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

