Sipeki Zsófia Gabriella (2025) Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Szakdolgozat_Sipeki Zsófia .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (885kB) |
|
|
PDF
Sipeki Zsófia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az influenszer marketing pszichológiai hatásait vizsgálja a szépségiparban. Bemutatja az influenszerek szerepét, a fogyasztói döntéshozatal pszichológiai folyamatait, valamint a hitelesség, az azonosulás és az érzelmi kötődés fontosságát. Primer kutatás során kérdőíves felmérést végeztem, amely rávilágított, hogy az influenszerek ajánlásai jelentősen befolyásolják a vásárlási szokásokat. A kutatás célja, hogy hatékonyabb marketingstratégiák kialakítását segítse a szépségipari márkák számára, figyelembe véve a fogyasztók érzelmi motivációit és az influenszerekhez fűződő bizalmat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, influencermarketing, közösségi média, marketing pszichológia, pszichológia, szépségipar |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

