Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban

Sipeki Zsófia Gabriella (2025) Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat_Sipeki Zsófia .pdf] PDF
Szakdolgozat_Sipeki Zsófia .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (885kB)
[thumbnail of Sipeki Zsófia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Sipeki Zsófia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az influenszer marketing pszichológiai hatásait vizsgálja a szépségiparban. Bemutatja az influenszerek szerepét, a fogyasztói döntéshozatal pszichológiai folyamatait, valamint a hitelesség, az azonosulás és az érzelmi kötődés fontosságát. Primer kutatás során kérdőíves felmérést végeztem, amely rávilágított, hogy az influenszerek ajánlásai jelentősen befolyásolják a vásárlási szokásokat. A kutatás célja, hogy hatékonyabb marketingstratégiák kialakítását segítse a szépségipari márkák számára, figyelembe véve a fogyasztók érzelmi motivációit és az influenszerekhez fűződő bizalmat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, influencermarketing, közösségi média, marketing pszichológia, pszichológia, szépségipar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet