Papp Marcell Márk (2025) Kreatív marketing eszközök és megoldások. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Papp_Marcell_Mark_zarodolgozat_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (896kB) |
|
|
PDF
Bírálat Papp Marcell Márk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (593kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a kreatív marketing eszközök szerepét és jelentőségét vizsgálja a modern marketingkommunikáció dinamikusan változó környezetében. Áttekinti az offline és online csatornatípusokat, bemutatva azok alkalmazási lehetőségeit, előnyeit, hátrányait és integrációs lehetőségeit. A gyakorlati példában a SPAR Magyarország „20 éves a Regnum húsüzem” kampánya kerül részletes elemzésre, kiemelve a kreatív megoldások, a közösségi aktivitás és az integrált kommunikáció sikerességét. A dolgozat javaslatokat is megfogalmaz a jövőbeli fejlődés érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | eszközök, marketing, marketingeszközök, márkaépítés, megoldások |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

