A Harley-Davidson kommunikációs stratégiája: az autentikus márka üzenete a modern marketing világában

Hrabina Barbara Csilla (2025) A Harley-Davidson kommunikációs stratégiája: az autentikus márka üzenete a modern marketing világában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of HRABINA_BARBARA_MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ2025pdf.pdf]
Előnézet
PDF
HRABINA_BARBARA_MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ2025pdf.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of Hrabina_Barbara_nyilatkozat_2025.pdf] PDF
Hrabina_Barbara_nyilatkozat_2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (453kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Hrabina Barbara Csilla.pdf] PDF
Bírálat_belső_Hrabina Barbara Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a Harley-Davidson kommunikációs stratégiáját vizsgálja a fiatal generációk megszólítása szempontjából. A Z generáció és az ezredfordulósok elvárásai, mint az autentikusság, az értékalapú üzenetek és a digitális jelenlét, új kihívásokat állítanak a márka elé.A dolgozat bemutatja a Harley-Davidson történetét, piaci helyzetét, valamint elemzi a márka kulcsüzeneteit, digitális stratégiáit és a fiatal közönséget célzó kampányait.A primer kutatás eredményei alapján értékelésre kerülnek a Harley-Davidson jelenlegi erősségei és hiányosságai, valamint fejlesztési javaslatok születnek a fiatal közönség hatékonyabb elérésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, marketingstratégiák, márkaépítés, márkahűség, márkastratégiák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:26
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:26
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58906

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet