Az Eufória Games Kft. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a digitális térben

Hauk Lilla Viktória (2025) Az Eufória Games Kft. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a digitális térben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hauk Lilla Viktória_szakdolgozat_2025.pdf] PDF
Hauk Lilla Viktória_szakdolgozat_2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hauk Lilla bírálat 202526 tavasz.pdf] PDF
Hauk Lilla bírálat 202526 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat - SL.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat - SL.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom az Eufória Games Kft. marketingstratégiáját vizsgálja, különös tekintettel a digitális térben történő megjelenésre és a márkaépítés lehetőségeire. A vállalkozás jelenleg egy teljes arculatváltáson megy keresztül, amely során az addig ismert klasszikus ivós játékaikat felváltják a különböző beszélgetést kezdeményező termékek. A dolgozatban megjelenő kutatásom kvalitatív módszertanon alapul, mélyinterjúval és fókuszcsoportos beszélgetésekkel feltárva a cég működését és a fogyasztói véleményeket, elvárásokat. Célom a cég jelenlegi marketingtevékenységének értékelése és fejlesztési javaslatok megfogalmazása a digitális marketing, márkaépítés és közösségépítés terén, figyelembe véve az aktuális fogyasztói trendeket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Eufória Games Kft., fogyasztói magatartás, kvalitatív módszerek, marketing, marketingstratégiák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet