Hauk Lilla Viktória (2025) Az Eufória Games Kft. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a digitális térben. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Hauk Lilla Viktória_szakdolgozat_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Hauk Lilla bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
|
PDF
Szakdolgozat bírálat - SL.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom az Eufória Games Kft. marketingstratégiáját vizsgálja, különös tekintettel a digitális térben történő megjelenésre és a márkaépítés lehetőségeire. A vállalkozás jelenleg egy teljes arculatváltáson megy keresztül, amely során az addig ismert klasszikus ivós játékaikat felváltják a különböző beszélgetést kezdeményező termékek. A dolgozatban megjelenő kutatásom kvalitatív módszertanon alapul, mélyinterjúval és fókuszcsoportos beszélgetésekkel feltárva a cég működését és a fogyasztói véleményeket, elvárásokat. Célom a cég jelenlegi marketingtevékenységének értékelése és fejlesztési javaslatok megfogalmazása a digitális marketing, márkaépítés és közösségépítés terén, figyelembe véve az aktuális fogyasztói trendeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Eufória Games Kft., fogyasztói magatartás, kvalitatív módszerek, marketing, marketingstratégiák |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

