Krajner Dóra (2025) Élmény egy csésze kávéban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Élmény egy csésze kávéban- Krajner Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (998kB) |
|
|
PDF
Szakdolgozati bírálati lap_Krajner Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
|
|
PDF
Krajner Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájaként a fogyasztói termékélmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák témakört választottam, mivel meggyőződésem, hogy a vásárlói élmény minősége meghatározó tényező a piaci sikeresség szempontjából, különösen az erős versenyhelyzetben lévő szegmensekben. Kutatásomat a háztartási készülékek piacán végeztem, ezen belül is a Siemens márkára fókuszálva. A dolgozatom középpontjába a márka egyik legfontosabb termékkategóriáját, az automata kávéfőzők termékcsaládját választottam, mivel ez a szegmens kiváló példája annak, hogyan találkoznak a technológiai fejlesztések, a fogyasztói igények és a marketingkommunikációs megoldások egy komplex, élményalapú termékajánlatban. Dolgozatom célja, hogy feltárja a Siemens automata kávéfőzők vásárlóinak termékélményét meghatározó tényezőket, valamint bemutassa, hogy a vállalat hogyan építi marketingstratégiáját ezekre az elvárásokra alapozva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fenntarthatóság, marketing, marketingstratégiák, termékinnováció, vállalkozás marketingstratégiája |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

