A klímaváltozás médiakommunikációja, mint a közvélemény formálásának eszköze

Varga Bernadett (2025) A klímaváltozás médiakommunikációja, mint a közvélemény formálásának eszköze. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga_Bernadett_Szakdolgozat_2025.pdf] PDF
Varga_Bernadett_Szakdolgozat_2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of bírálat_VargaBernadett.pdf] PDF
bírálat_VargaBernadett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (251kB)
[thumbnail of Varga Bernadett_ Külső konzulensi vélemény.pdf] PDF
Varga Bernadett_ Külső konzulensi vélemény.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (58kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat központi témája annak vizsgálata, hogyan használja fel a média a klímaváltozás kérdését az emberek befolyásolására és manipulálására különböző társadalmi, politikai vagy gazdasági célok elérése érdekében. A dolgozat bemutatja, hogy a klímaváltozás miként válik kommunikációs eszközzé a közvélemény formálásában. A jelenséget két médium összehasonlító elemzésével tárom fel: egy általános hírlap, valamint egy klímaváltozással foglalkozó tudományos folyóirat példáin keresztül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gazdasági érdek, klímaváltozás, kommunikációs eszközök, manipuláció, média, politikai befolyás, pszichológia
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet