Gávris Gréta Georgina (2025) Perceptions of Brand Image and University Reputation in University Choices. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Gávris Gréta_Perceptions of Brand Image and Reputation in University Choices.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (989kB) |
|
|
PDF
Gávris_evaluation_thesis.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (123kB) |
|
|
PDF
Gávris Gréta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (100kB) |
Absztrakt (kivonat)
Choosing a higher education institution is an important decision decision which impacts both career paths and personal development. While traditional factors like the variety of programs, tuition fees and scholarships remain important, brand image and reputation in the higher education scene have become increasingly influential. Universities today focus strongly on their marketing as communities which are far more than just places to study, as communities whichfoster both talent and personal growth.This study examines how Hungarian business university students perceive brand image, reputation, and prestige, and how factors like socioeconomic background influence their decision-making processes.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | branding, egyetem, felsőoktatási intézmények, hírnév, iskolamarketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

