Márta Lilla (2025) Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra - Márta Lilla.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
|
PDF
2025-05-30_Szakdolgozat_bírálat_Márta_Lilla_dr_Piller_Gábor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (718kB) |
|
|
PDF
Márta Lilla bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban feltárom, hogy hogyan lehetséges influenszerként befolyásolni az online fogyasztói szokásokat, illetve döntéshozatalt, miképpen érdemes tartalmat gyártani, hogy az megfelelően illeszkedjen az egyes célcsoportok igényeihez és elvárásaihoz. Vizsgálatomban kitérek arra, hogyan lehet egy influenszer kampány sikeres, de arra is, hogy miképp jelenik meg a hitelesség az influenszer tartalmaknál. Emellett megvizsgálom, hogy a fogyasztókat milyen motivációk vezérlik az egyes vásárlási döntéshozatalok előtt és miként választanak véleményvezért. Mik a személyes attitűdök, amelyek mentén az egyes fogyasztók végighaladnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, hitelesség, influencer, influencer marketing, vásárlási döntéshozatal |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

