Szikszai Tamás (2025) A sportcipők piaca és a márkaimázs. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_Szikszai Tamás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (790kB) |
|
|
PDF
Szikszai Tamás_biralati-szempontok-FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (275kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a sportcipők és a sneakerek piacát vizsgálja a fiatal felnőttek vásárlási szokásain keresztül. Fókuszál a márkaimázs szerepére és a sneaker kultúra társadalmi, valamint gazdasági jelentőségére.Kutatásom célja, hogy bemutassam a világ sportcipők piacának működését és a márkaimázs szerepét a fogyasztók döntéseiben. A dolgozatom bemutatja a világ vezető sportcipőmárkáit. Megvizsgálom, hogy milyen stratégiákat alkalmaznak a márkaimázsuk megtartására, építésére, és hogyan befolyásolják a vásárlók döntéseit, szokásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketingstratégiák, márkaimázs, sport, sportcipő |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

