A sportcipők piaca és a márkaimázs

Szikszai Tamás (2025) A sportcipők piaca és a márkaimázs. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT_Szikszai Tamás.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_Szikszai Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (790kB)
[thumbnail of Szikszai Tamás_biralati-szempontok-FOSZK.pdf] PDF
Szikszai Tamás_biralati-szempontok-FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (275kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom a sportcipők és a sneakerek piacát vizsgálja a fiatal felnőttek vásárlási szokásain keresztül. Fókuszál a márkaimázs szerepére és a sneaker kultúra társadalmi, valamint gazdasági jelentőségére.Kutatásom célja, hogy bemutassam a világ sportcipők piacának működését és a márkaimázs szerepét a fogyasztók döntéseiben. A dolgozatom bemutatja a világ vezető sportcipőmárkáit. Megvizsgálom, hogy milyen stratégiákat alkalmaznak a márkaimázsuk megtartására, építésére, és hogyan befolyásolják a vásárlók döntéseit, szokásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, marketingstratégiák, márkaimázs, sport, sportcipő
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet