Az utazási irodák marketingkommunikációjának vizsgálata

Paulusz Adrienn (2025) Az utazási irodák marketingkommunikációjának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Paulusz Adrienn Záródolgozat.pdf] PDF
Paulusz Adrienn Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (904kB)
[thumbnail of Paulusz Adrienn (1).pdf] PDF
Paulusz Adrienn (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az utazási irodák marketingkommunikációjának digitális korszakban történő átalakulását vizsgálom. Elemzem, hogy a közösségi média, az influenszer marketing és a digitális technológiák elterjedése miként változtatta meg az utazási döntéshozatalt, különösen a fiatalabb generációk körében. Szekunder kutatások eredményeire támaszkodva feltárom, hogyan szorult háttérbe az utazási irodák hagyományos közvetítő szerepe, és milyen új kommunikációs stratégiák szükségesek ahhoz, hogy ezek az irodák újra releváns szereplőkké válhassanak a digitális térben. Részletesen kitérek arra, hogy a közösségi platformok, elsősorban a TikTok és az Instagram, milyen meghatározó szerepet töltenek be a fiatal generációk utazási preferenciáinak formálásában, és konkrét gyakorlati javaslatokat teszek az utazási irodák számára a hatékonyabb digitális kommunikáció kialakítására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: közösségi média, marketingkommunikáció, utazási irodák, utazásszervezés, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet