Paulusz Adrienn (2025) Az utazási irodák marketingkommunikációjának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Paulusz Adrienn Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (904kB) |
|
|
PDF
Paulusz Adrienn (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az utazási irodák marketingkommunikációjának digitális korszakban történő átalakulását vizsgálom. Elemzem, hogy a közösségi média, az influenszer marketing és a digitális technológiák elterjedése miként változtatta meg az utazási döntéshozatalt, különösen a fiatalabb generációk körében. Szekunder kutatások eredményeire támaszkodva feltárom, hogyan szorult háttérbe az utazási irodák hagyományos közvetítő szerepe, és milyen új kommunikációs stratégiák szükségesek ahhoz, hogy ezek az irodák újra releváns szereplőkké válhassanak a digitális térben. Részletesen kitérek arra, hogy a közösségi platformok, elsősorban a TikTok és az Instagram, milyen meghatározó szerepet töltenek be a fiatal generációk utazási preferenciáinak formálásában, és konkrét gyakorlati javaslatokat teszek az utazási irodák számára a hatékonyabb digitális kommunikáció kialakítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | közösségi média, marketingkommunikáció, utazási irodák, utazásszervezés, Z generáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

