Kovács Júlia (2025) A koreai popkultúra piaca, termékeinek online felületeken való értékesítése és kereskedelme Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Kovács Júlia_BPJ5LY_A koreai popkultúra piaca, termékeinek értésesítése és kereskedelme Magyarországon_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Kovács Júlia - Szakdolgozat Bírálata - Külső Bíráló által_28_05_2025.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (72kB) |
|
|
PDF
Bírálat Kovács Júlia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (582kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja az átfogó kép nyújtása a koreai popkultúra, azon belül a K-pop piacáról, különösen annak termékeiről, valamint ezek online és offline értékesítési lehetőségeiről. A téma feldolgozása során bemutattam a K-pop történetét, fejlődését, és globális terjedésének főbb állomásait, majd részletesen elemeztem a K-pop termékek – például albumok, fotókártyák, lightstick-ek – sajátosságait, valamint a limitált termékek iránti rajongói keresletet. Kutatásom központi része a marketingelméletek (4P, promóciós mix) alkalmazása volt a K-pop termékek esetében, különös figyelmet fordítva a promóciós csatornák – ATL, BTL, TTL – szerepére. Vizsgáltam továbbá Dél-Korea és Magyarország digitális kereskedelmi környezetét, megvilágítva a merchandised-ok nemzetközi és hazai terjesztésének kihívásait és lehetőségeit. Saját kérdőíves kutatásom során magyarországi fogyasztók vásárlási szokásait, preferenciáit és a limitált termékek iránti keresletet elemeztem.A dolgozat végén javaslatokat fogalmaztam meg a magyarországi K-pop kereskedelmi lehetőségek fejlesztésére, többek között a kínálat bővítésére, a fogyasztói bizalom növelésére, valamint a digitális és offline marketingaktivitások erősítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Dél-Korea, Digitális kereskedelem, fogyasztói magatartás, k-pop, Magyarország, Merchandise marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

