Léránt Adrienn (2025) Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (447kB) |
|
|
PDF
Léránt Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (213kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogyan viselkednek a különböző generációk, elsősorban a Z, Y és X, amikor az online térben rendezvényeket keresnek, illetve milyen platformokat részesítenek előnyben. Emellett kitérek az Alfa generációra is, és arra, milyen változásokat hozhatnak ők a jövő eseménymarketingjében. A témaválasztásomat inspirálta a rendezvényszervezésben és marketingben szerzett többéves tapasztalatom, mely során egyértelművé vált számomra, hogy a célcsoportok digitális szokásainak megértése nélkülözhetetlen a sikeres kommunikációhoz. Ma már elképzelhetetlen egy rendezvény online jelenlét nélkül, ezért különösen fontosnak tartottam feltárni a generációk közötti különbségeket ezen a területen. A dolgozatom célja, hogy bemutassa, milyen tényezők befolyásolják a különböző korosztályok döntéseit, és hogyan lehet őket eredményesen megszólítani a rendezvénymarketing eszközeivel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, rendezvénymarketing, X generáció, Y generáció, Z generáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

