Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból

Léránt Adrienn (2025) Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból.pdf] PDF
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (447kB)
[thumbnail of Léránt Adrienn.pdf] PDF
Léránt Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (213kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogyan viselkednek a különböző generációk, elsősorban a Z, Y és X, amikor az online térben rendezvényeket keresnek, illetve milyen platformokat részesítenek előnyben. Emellett kitérek az Alfa generációra is, és arra, milyen változásokat hozhatnak ők a jövő eseménymarketingjében. A témaválasztásomat inspirálta a rendezvényszervezésben és marketingben szerzett többéves tapasztalatom, mely során egyértelművé vált számomra, hogy a célcsoportok digitális szokásainak megértése nélkülözhetetlen a sikeres kommunikációhoz. Ma már elképzelhetetlen egy rendezvény online jelenlét nélkül, ezért különösen fontosnak tartottam feltárni a generációk közötti különbségeket ezen a területen. A dolgozatom célja, hogy bemutassa, milyen tényezők befolyásolják a különböző korosztályok döntéseit, és hogyan lehet őket eredményesen megszólítani a rendezvénymarketing eszközeivel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, rendezvénymarketing, X generáció, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet