Zámbó Zsuzsanna Ágnes (2025) A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában, A 77 Elektronika Kft esettanulmánya. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Zámbó Zsuzsanna_szakdolgozat_A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Április 27.. Download (1MB) |
|
|
PDF
Nyilatkozat szakdolgozat státuszáról_Zámbó Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (244kB) |
|
|
PDF
Külsős konzulensi bírálat_Hollóné Czenkár Judit.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (58kB) |
|
|
PDF
Zámbó Zsuzsanna Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (688kB) |
Absztrakt (kivonat)
Zámbó Zsuzsanna - A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában, A 77 Elektronika Kft esettanulmánya (2025, BGE) Szakdolgozatom a belső kommunikáció vállalati arculat- és identitásformálásban betöltött szerepét vizsgálja a 77 Elektronika Kft. esettanulmányán keresztül. A kutatás célja annak feltárása, hogy a belső kommunikáció milyen mértékben járul hozzá a vállalati információáramlás hatékonyságához, a munkavállalói elköteleződéshez, valamint a cég belső és külső imázsának erősítéséhez. A kutatás módszertana kvalitatív és kvantitatív elemeket ötvöz: A dolgozat elméleti kutatása a vállalati arculat és identitás, valamint a belső kommunikáció fogalmi alapjaira és azok összefüggéseire fókuszál. Az elsődleges cél az volt, hogy átfogó képet adjon arról, hogyan formálja a belső kommunikáció a vállalati arculatot és identitást. A kérdőíves felmérés és megfigyelés segítségével elemzi az információáramlás minőségét, a munkavállalók azonosulását a vállalati értékekkel, valamint a belső arculati elemek ismertségét és hatását. Az eredmények rámutattak arra, hogy bár a 77 Elektronika Kft. stabil és lojális munkavállalói bázissal rendelkezik, a belső kommunikáció terén fejlesztések szükségesek. A dolgozók igénylik az átláthatóbb, rendszeresebb és kétirányú kommunikációt, amely elősegíti a vállalat céljaival való azonosulást és növeli a munkavállalói elköteleződést. A kutatás javaslatokat fogalmazott meg többek között egy belső kommunikációs stratégia kialakítására, interaktív platformok bevezetésére, valamint közösségépítő események szervezésére. A dolgozat eredményei megerősítik, hogy a belső kommunikáció tudatos fejlesztése kulcsfontosságú tényező a vállalat hosszú távú sikeressége szempontjából, hozzájárulva mind az arculat erősítéséhez, mind pedig a munkáltatói márka vonzerejének növeléséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | záródolgozat |
|---|---|
| Kulcsszavak: | arculat - image, arculattervezés, belső imázs, belső kommunikáció fejlesztése, belső vállalati folyamatok, Corporate Identity, kommunikációs stratégia, vállalati imázs |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

