Vidor Zsófia (2025) Gyerekek szereplése a reklámokban és a reklálom eltérő kultúrális kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat Vidor Zsófia - BP7NIZ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (846kB) |
|
|
PDF
Vidor Zsófia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
|
|
PDF
Szakdolgozat_biralat_Vidor_Zsofia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (79kB) |
Absztrakt (kivonat)
A gyermekek életkori sajátosságaik miatt különösen érzékenyek a reklámok befolyásoló hatására, hiszen még nem képesek teljes mértékben felismerni azok kereskedelmi szándékát. A reklámok emocionális ingereken keresztül váltanak ki vágyat, amely gyakran a pester power jelenségében nyilvánul meg: a gyermekek ismételt kérésekkel gyakorolnak nyomást szüleikre. Hosszú távon a reklámok a materializmus értékrendjének elterjedését, nemi sztereotípiák megerősödését és torz önkép kialakulását idézhetik elő. Etikai szempontból a gyermekek védelme kiemelt fontosságú a marketingkommunikációban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | etikai kódex, gyermekek, interkulturális kommunikáció, marketingkommunikáció, reklám |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

