Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. márkaépítés bemutatása és vizsgálata

Kiss Olivia Réka (2025) Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. márkaépítés bemutatása és vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kiss Olívia Réka_Diplomadolgozat.pdf] PDF
Kiss Olívia Réka_Diplomadolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Bírálat-Kiss.Olívia.pdf] PDF
Bírálat-Kiss.Olívia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (32kB)
[thumbnail of Kiss.pdf] PDF
Kiss.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (245kB)

Absztrakt (kivonat)

A márkák (brandek) ismerete mindennapjaink részévé vált már. Rengeteg márkát ismerünk, aminek legendás a tartóssága, szépsége, minősége, aminek megkérdőjelezhetetlen a hírneve, de nem csak ez által. Hogyan maradtak ezek fenn sok-sok éven át, és mit tehetünk a modern világunkban, ahol számolatlan márka vesz körül annak érdekében, hogy a már felépített, bevezetett brandet folytonossá, mindig jobbá, naprakészen vezető terméké tegyük.Olyanná, amihez hosszú időn keresztül igazodik egy szakma világa. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam márkaépítés fontosságát és elemezzem a Budapest Gyógyfürdői márkaépítését. Dolgozatom elengedhetetlen részét képezi a márka történetének, fejlődésének és elemeinek bemutatása, ezért ezzel kezdem a dolgozatomat. Márkaépítéssel kapcsolatos alapvető fogalmakat értelmezek, olyan megfogalmazásban, mely a kutatási irányomhoz a leginkább illeszkedik. Később kitérek turizmus marketingre és a termálvíz fontosságára és a hozzá tartozó tevékenységekre, hiszen fürdőket üzemeltető cégnél kulcsfontosságú. Majd folytatom márkaépítés és a Budapesti Gyógyfürdői és Hévvizei Zrt.-hez tartozó számomra elengedhetetlen információkkal úgy, hogy a szakdolgozatom logikusan épüljön fel. A dolgozatban egy 2023-as brand kutatás eredményeit vetem össze egy 2025-ben elvégzett új kutatással, feltárva a márkaismertség, a vendégelégedettség és a szolgáltatásokról alkotott vélemények változásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, gyógyfürdők, márka, márkaépítés, termálvíz, turizmus
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet