Kiss Olivia Réka (2025) Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. márkaépítés bemutatása és vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Kiss Olívia Réka_Diplomadolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
|
PDF
Bírálat-Kiss.Olívia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (32kB) |
|
|
PDF
Kiss.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (245kB) |
Absztrakt (kivonat)
A márkák (brandek) ismerete mindennapjaink részévé vált már. Rengeteg márkát ismerünk, aminek legendás a tartóssága, szépsége, minősége, aminek megkérdőjelezhetetlen a hírneve, de nem csak ez által. Hogyan maradtak ezek fenn sok-sok éven át, és mit tehetünk a modern világunkban, ahol számolatlan márka vesz körül annak érdekében, hogy a már felépített, bevezetett brandet folytonossá, mindig jobbá, naprakészen vezető terméké tegyük.Olyanná, amihez hosszú időn keresztül igazodik egy szakma világa. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam márkaépítés fontosságát és elemezzem a Budapest Gyógyfürdői márkaépítését. Dolgozatom elengedhetetlen részét képezi a márka történetének, fejlődésének és elemeinek bemutatása, ezért ezzel kezdem a dolgozatomat. Márkaépítéssel kapcsolatos alapvető fogalmakat értelmezek, olyan megfogalmazásban, mely a kutatási irányomhoz a leginkább illeszkedik. Később kitérek turizmus marketingre és a termálvíz fontosságára és a hozzá tartozó tevékenységekre, hiszen fürdőket üzemeltető cégnél kulcsfontosságú. Majd folytatom márkaépítés és a Budapesti Gyógyfürdői és Hévvizei Zrt.-hez tartozó számomra elengedhetetlen információkkal úgy, hogy a szakdolgozatom logikusan épüljön fel. A dolgozatban egy 2023-as brand kutatás eredményeit vetem össze egy 2025-ben elvégzett új kutatással, feltárva a márkaismertség, a vendégelégedettség és a szolgáltatásokról alkotott vélemények változásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, gyógyfürdők, márka, márkaépítés, termálvíz, turizmus |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

