Temesi Krisztina Kinga (2025) Márkakommunikáció a Fenntarthatóság Jegyében: A Fast Fashion Kampányok és a Fogyasztói Magatartás. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Temesi_Krisztina_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Temesi_Krisztina_Kulso_Biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (134kB) |
|
|
PDF
Biralat_Temesi_Krisztina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgálja, milyen mértékben befolyásolják a fast fashion márkák fenntarthatósági kampányai a fogyasztói magatartást, különös tekintettel a környezeti tudatosságra és a vásárlási döntésekre. Kiemelt figyelmet fordítok a kampányok hitelességének elemzésére, valamint a márkakommunikáció szerepére a fenntarthatóság és a fogyasztói bizalom erősítésében. A kutatás célja továbbá olyan javaslatok megfogalmazása, amelyek elősegítik a hiteles és hatékony fenntarthatósági kommunikációt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | divat, fast fashion, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, márkaépítés, reklámkampány |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

