Márkakommunikáció a Fenntarthatóság Jegyében: A Fast Fashion Kampányok és a Fogyasztói Magatartás

Temesi Krisztina Kinga (2025) Márkakommunikáció a Fenntarthatóság Jegyében: A Fast Fashion Kampányok és a Fogyasztói Magatartás. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Temesi_Krisztina_Szakdolgozat.pdf] PDF
Temesi_Krisztina_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Temesi_Krisztina_Kulso_Biralat.pdf] PDF
Temesi_Krisztina_Kulso_Biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (134kB)
[thumbnail of Biralat_Temesi_Krisztina.pdf] PDF
Biralat_Temesi_Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgálja, milyen mértékben befolyásolják a fast fashion márkák fenntarthatósági kampányai a fogyasztói magatartást, különös tekintettel a környezeti tudatosságra és a vásárlási döntésekre. Kiemelt figyelmet fordítok a kampányok hitelességének elemzésére, valamint a márkakommunikáció szerepére a fenntarthatóság és a fogyasztói bizalom erősítésében. A kutatás célja továbbá olyan javaslatok megfogalmazása, amelyek elősegítik a hiteles és hatékony fenntarthatósági kommunikációt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fast fashion, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, márkaépítés, reklámkampány
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet