Rendezvények szerepe a márkakommunikácóban

Honos Rebeka Sára (2025) Rendezvények szerepe a márkakommunikácóban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (500kB)
[thumbnail of Bírálat_TotthÁdám_Honos Rebeka.pdf] PDF
Bírálat_TotthÁdám_Honos Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (205kB)
[thumbnail of Honos Rebeka Sára.pdf] PDF
Honos Rebeka Sára.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (874kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a rendezvények szerepe a márkakommunikációban. Ez a téma azértfontos, mert a vállalatok az eseményeken keresztül tudnak közvetlen és hosszútávúkapcsolatot kialakítani a fogyasztókkal, melynek jelentősége van a márkaelköteleződésben.A kutatásom célja annak vizsgálata, hogy miként alkalmazhatók a rendezvények amárkakommunikációban, milyen típusú rendezvények használatosak a márkák üzeneténekközvetítésére, és hogy milyen hatással vannak a rendezvények a márka imázsára. Valamint,hogy miben különböznek a rendezvények más kommunikációs csatornáktól.Kutatásom fő kérdése az az, hogy hogyan alkalmazhatóak a rendezvények amárkakommunikációban? Ezen kérdés megválaszolására három mélyinterjút készítettem.A kutatás hozzájárul a márkakommunikáció gyakorlati megértéséhez és segít a rendezvényekszerepének pontosabb meghatározásában. A kutatás eredményei segíthetnek a márkákszámára abban, hogy jobban kihasználják a rendezvények nyújtotta lehetőségeket amárkaépítés és a fogyasztói kapcsolatok erősítése érdekében. A kutatás további gyakorlatiajánlásokat fogalmaz meg a rendezvények hatékonyabb alkalmazására, és bemutatja apotenciális kockázatokat is, amelyeket figyelembe kell venni a rendezvények szervezésekor.A kutatás alapján javaslatokat teszek arra, hogyan lehet növelni a rendezvényekhatékonyságát a márkakommunikációban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Public Relations és szóvivő

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: eseménymarketing, kommunikáció, márka, public relations, rendezvények
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:25
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet