Sólyom Lili (2025) Prémium autómárkák stratégiája: A Lexus modellbevezetésének esettanulmánya és a magyar autópiac kihívásai. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Sólyom Lili_XQ5DIR_BGE Marketing Levelező Mesterképzés_Szakdolgozat_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
|
PDF
Sólyom Lili szakdolgozat bírálat 2025-05-25.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
|
|
PDF
Biralat_Solyom_Lili.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Lexus prémium autómárka magyar piaci megítélését, valamint egy fiktív plug-in hibrid (PHEV) LBX+ modell bevezetési lehetőségeit vizsgálja a fenntarthatóság és innováció szemszögéből. A kutatás során bemutatásra kerülnek a magyar prémium autópiac sajátosságai, a fogyasztói döntési mechanizmusok, valamint a márkapercepció alakulása a Brand Funnel modell mentén. Külön figyelem irányul a jelenlegi autóipari kihívásokra európai és globális szemszögből, a vásárlói attitűdökre, valamint a prémium szegmensben érvényesülő kulcstényezőkre. A dolgozat részletesen elemzi a Lexus pozicionálását, a versenytársakhoz viszonyított helyzetét, valamint a célcsoport jellemzőit. A fiktív LBX+ modell piacbevezetési példáján keresztül vizsgálom, hogyan alakítható ki egy alternatív hajtásláncra épülő marketing stratégia a hazai piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | autóipar, brand funnel, esettanulmány, fogyasztói magatartás, Lexus, marketingstratégiák, piaci bevezetés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

