Dani Dorina (2025) Digitális kommunikáció social média menedzserek és ügyfeleik között. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat 2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (694kB) |
|
|
PDF
Daru Fanni szakdolgozat bírálat - Dani Dorina szakdolgozata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
|
|
PDF
Dani Dorina belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (410kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat középpontjában a social media menedzserek és ügyfeleik közötti digitális kommunikáció sajátosságainak feltárása áll. A kutatás célja annak a vizsgálata, hogy milyen formában és minőségben zajlik az online kapcsolattartás, valamint hogyan befolyásolja ez az együttműködés eredményességét és a munkakapcsolatok alakulását. A dolgozat kvalitatív kutatáson alapul, amely során social media menedzserekkel és ügyfeleikkel készített félig strukturált interjúk segítségével gyűjtöttem adatokat. A tartalomelemzés során azonosított fő témák közé tartozik a kommunikáció rendszeressége, a visszajelzések szerepe, a bizalom kialakítása és a platformhasználat kérdése.A kutatás eredményei rávilágítanak arra, hogy a sikeres közösségi média menedzsmentben kulcsszerepet játszik a hatékony, célorientált és empatikus digitális kommunikáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | digitális kommunikáció, Instagram, közösségi média, social média menedzser, ügyfélkapcsolat |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

