Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon

Gáspár Lili (2025) Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon - Gáspár Lili (HBBKKF).pdf] PDF
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon - Gáspár Lili (HBBKKF).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (953kB)
[thumbnail of Gáspár Lili_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Gáspár Lili_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során felmértem, hogy hogyan hat az influencer marketing a fogyasztók vásárlási döntéseire. Megvizsgáltam, hogy az influencerek mely ágazatokban (pl. szépségipar, technológia, stb.) tevékenykednek leginkább, valamint azt is, hogy mely területen képesek leginkább hatni a fogyasztókra. Mindemellett elemeztem az influencer marketing „bosszantó” tényezőit is, amelyek tudatában a marketingszakemberek különböző technikákkal képesek javítani a hatékonyság növelése érdekében. Végül választ kaphattam arra is, hogy a vásárlók milyen egyéb forrásokból tájékozódnak a „vásárlási út” során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: döntéshozatal, fogyasztói magatartás, influencer marketing, iparágak, Magyarország, vásárlási döntés, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:24
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet