Gáspár Lili (2025) Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon - Gáspár Lili (HBBKKF).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (953kB) |
|
|
PDF
Gáspár Lili_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során felmértem, hogy hogyan hat az influencer marketing a fogyasztók vásárlási döntéseire. Megvizsgáltam, hogy az influencerek mely ágazatokban (pl. szépségipar, technológia, stb.) tevékenykednek leginkább, valamint azt is, hogy mely területen képesek leginkább hatni a fogyasztókra. Mindemellett elemeztem az influencer marketing „bosszantó” tényezőit is, amelyek tudatában a marketingszakemberek különböző technikákkal képesek javítani a hatékonyság növelése érdekében. Végül választ kaphattam arra is, hogy a vásárlók milyen egyéb forrásokból tájékozódnak a „vásárlási út” során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztói magatartás, influencer marketing, iparágak, Magyarország, vásárlási döntés, Z generáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

