A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.

Zwirn Dorottya Virág (2025) A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (582kB)
[thumbnail of SZD.Zwirn.Dorottya.pdf] PDF
SZD.Zwirn.Dorottya.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (117kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a közösségi média vásárlási döntésekre gyakorolt hatását vizsgálja a Mobilfox vállalat példáján keresztül. Bemutatom a vásárlási döntések elméleti hátterét, a közösségi média szerepét, valamint a Mobilfox vállalatot. Kvantitatív kérdőíves kutatással elemeztem, hogy a fogyasztóknak milyen tapasztalataik vannak a Mobilfox vállalattal és milyen vásárlás döntési szokásaik vannak. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmazok meg a kutatási kérdéseim alapján, majd összegzem a dolgozatomat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: döntési folyamat, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, közösségi média, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:24
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet