Zwirn Dorottya Virág (2025) A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (582kB) |
|
|
PDF
SZD.Zwirn.Dorottya.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (117kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a közösségi média vásárlási döntésekre gyakorolt hatását vizsgálja a Mobilfox vállalat példáján keresztül. Bemutatom a vásárlási döntések elméleti hátterét, a közösségi média szerepét, valamint a Mobilfox vállalatot. Kvantitatív kérdőíves kutatással elemeztem, hogy a fogyasztóknak milyen tapasztalataik vannak a Mobilfox vállalattal és milyen vásárlás döntési szokásaik vannak. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmazok meg a kutatási kérdéseim alapján, majd összegzem a dolgozatomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntési folyamat, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, közösségi média, vásárlói magatartás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

