Széphalmi Márta Hanna (2025) Inkluzív reklámok, mint marketingstratégia: a Mattel társadalmi felelősségvállalási stratégiája és hatása a fogyasztói magatartásra Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Széphalmi Márta Hanna - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Szephalmi Marta Hanna- belso biralat-alapkepzes- Mahmoud Ghazal.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (343kB) |
|
|
PDF
Széphalmi Márta Hanna szakdolgozatának értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomat a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról írtam, amit magyarországi viszonylatban a Mattel példáján keresztül szemléltem. Több kutatási módszerrel térképesztem fel a magyar fogyasztók hozzáállását a vállalatok CSR tevékenységéhez, ami során érdekfeszítő válaszokat és eredményeket kaptam. Számottevő szerepe lett a mai világban a társadalmi felelősségvállalásnak, így az szerves része képzi már az üzleti stratégiáknak. A Mattel a játékipar legnagyobb piaci szereplője, így megfelelőnek tartottam, hogy felmérjem a fogyasztói attitűdöket a példáján keresztül. A magyar hozzáállás jelentős pontokban eltér a többi ország véleményétől a vállalat tevékenységét tekintve, így érdekesnek találom a kutatási eredményeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, Magyarország, marketingstratégiák, reklám, társadalmi felelősségvállalás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

