Minczér Bence (2025) Online Marketing A Zenében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT - Online Marketing A Zenében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Minczér.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
|
PDF
Minczér_mód.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (241kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjaink állandó szereplője a zene, amit akár közvetve is, de befolyásolják az életünket. De vajon, mi is a folyamata, és mik azok a tényezők amik szükségesek ahhoz, hogy egy zene sikeressé váljon? Dolgozatomban a folyamat közben alkalmazott különböző marketingstratégiák, és kampányok tervezésével foglalkozom alaposabban. Nagyon fontos megérteni, hogy hogyan is működik a marketing a zene világában, hiszen rengeteg marketing kampány meghatározó részéve válhat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketing kampány, marketingstratégiák, online marketing, zene, Zenei marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

