A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban

Pethő Rebeka (2025) A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of 04.26. ZÁRÓDOLGOZAT.pdf] PDF
04.26. ZÁRÓDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Pethő Rebeka.pdf] PDF
Pethő Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (246kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom elkészítésének célja, hogy a Milka csokoládé példáján keresztül feltárja, hogyan befolyásolja a marketingkommunikáció a Z-generáció fogyasztói megítélését. Az elméleti háttér áttekintette a marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás jellemzőit, valamint a hazai csokoládépiac környezeti tényezőit. A primer kutatás során kvantitatív módszert, online kérdőíves felmérést végeztem a Z generáció körében. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a Milka marketingkommunikációja pozitív érzéseket vált ki a célcsoportból, a márka ismertsége kiemelkedő, és az üzenetek következetesen kapcsolódnak a fogyasztók fejében a márkához. A kutatási hipotézisek igazolást nyertek, a vizsgálat eredményei pedig alátámasztották, hogy a marketingkommunikáció jelentős hatást gyakorol a fogyasztói megítélésre a vizsgált célcsoportban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói preferenciák, fogyasztói szokások, marketingkommunikáció, márkahűség, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:24
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet