A Vállalati Hírnévmenedzsment Megjelenése A Közösségi Médiában

Ignácz Zsófia (2025) A Vállalati Hírnévmenedzsment Megjelenése A Közösségi Médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT- Ignácz Zsófia.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT- Ignácz Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (950kB)
[thumbnail of KB_Ignacz_Zsofia.pdf] PDF
KB_Ignacz_Zsofia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)
[thumbnail of opp_hírnv_Ignácz.pdf] PDF
opp_hírnv_Ignácz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

Absztrakt A szakdolgozatom a vállalati hírnévmenedzsment megjelenését vizsgálja a közösségi média kapcsán. Célja feltárni a vállalatok életében jelenlévő hírnévmenedzsment működését, mindemelett a hírnév építését és annak kezelését. A primer és szekunder kutatásból létrejövő szakdolgozat részletesen bemutatja a vállalati hírnévmenedzsment kulcsfontosságú elemeit, átfogóan vizsgálja a vállalati hírnévre ható tényezőket, amelyek a közösségi média szerves részét képezik. A kutatáshoz szakemberek tudományos anyagait használom fel, többek között Szűts Zoltán Online című könyvét (Szűts, 2018), Szeles Péter, Szűts tamás ,Varga Zsolt Hírnévmenedzsment című tudományos kiadványát (Szeles, &Szűts, & Varga, 2014), Kluasz Melinda A közösségi média nagykönyve című szakkönyvét (Klausz, 2016.) , illetve Papp- Váry Árpád Ferenc Az Influencer Marketing Alapjai- Gyakorlati Áttekintés című művét (Papp-Váry, 2020). A szakemberek által létrehozott tanulmányok elemzése alapján részletesen beláthatunk a reputáció és a közösségi média kapcsolati rendszerébe, valamint a vállalatok, a közösségi média és a reputáció hármas egységébe. A dolgozat célja, hogy választ adjon arra, hogyan válik a vállalati hírnév alakítása tudatos folyamattá az online térben. Továbbá rávilágít arra is, hogy a közösségi média nem csupán kommunikációs csatorna, hanem egyben kockázati és lehetőséget adó tér is a vállalatok számára. A dolgozatomban kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy bemutassam, miként alakítják a vállalatok online jelenlétüket, milyen stratégiákat alkalmaznak a hírnévmenedzsment során, és hogyan kezelik a negatív visszajelzéseket vagy válsághelyzeteket a digitális térben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hírnévmenedzsment, kommunikáció, közösségi média, Reputáció, vállalati hírnév
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:24
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet