Vásárlói döntéshozatal befolyásoló tényezői a Dm saját márkás termékein keresztül

Sári Natália (2025) Vásárlói döntéshozatal befolyásoló tényezői a Dm saját márkás termékein keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of záródolgozat1.pdf] PDF
záródolgozat1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (828kB)
[thumbnail of Sári Natália_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Sári Natália_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során szerettem volna jobban megismerni a vásárlási szokásokat és annak befolyásoló tényezőit. Azért választottam ezt a téma, mert a mai világban már mindenhol találkozhatunk vásárlással, még úgy is, ha nem volt tervezett a vásárlás. Rengeteg vásárlói típus létezik a mai világban és számos olyan tényező, amely a fogyasztó akaratán kívül befolyásolni tudja a vásárlási szokásokat. Én magam is sokszor szembe találkozom sok ilyen tényezővel és ezt szerettem volna jobban megvizsgálni, hogy a fogyasztók milyen rutint alakítottak ki a vásárlásnál és, hogyan védekeznek ezek ellen a tényezők ellen. Továbbá, hogy még jobban megismerjem ezeket a szokásokat belevontam egy olyan vállalat márkáját és termékeit illetve szolgáltatásait, amely által jól szemlélhető, hogy a fogyasztó mi alapján dönt és mi alapján hozza meg a döntés, hogy vásároljon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, vásárlás, vásárlói magatartás, vásárlók, vevők
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:24
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet