Sári Natália (2025) Vásárlói döntéshozatal befolyásoló tényezői a Dm saját márkás termékein keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
záródolgozat1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (828kB) |
|
|
PDF
Sári Natália_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során szerettem volna jobban megismerni a vásárlási szokásokat és annak befolyásoló tényezőit. Azért választottam ezt a téma, mert a mai világban már mindenhol találkozhatunk vásárlással, még úgy is, ha nem volt tervezett a vásárlás. Rengeteg vásárlói típus létezik a mai világban és számos olyan tényező, amely a fogyasztó akaratán kívül befolyásolni tudja a vásárlási szokásokat. Én magam is sokszor szembe találkozom sok ilyen tényezővel és ezt szerettem volna jobban megvizsgálni, hogy a fogyasztók milyen rutint alakítottak ki a vásárlásnál és, hogyan védekeznek ezek ellen a tényezők ellen. Továbbá, hogy még jobban megismerjem ezeket a szokásokat belevontam egy olyan vállalat márkáját és termékeit illetve szolgáltatásait, amely által jól szemlélhető, hogy a fogyasztó mi alapján dönt és mi alapján hozza meg a döntés, hogy vásároljon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, vásárlás, vásárlói magatartás, vásárlók, vevők |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

