Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban

Horváth Réka Júlia (2025) Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horváth Réka Júlia-Záródolgozat.pdf] PDF
Horváth Réka Júlia-Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Horváth Réka Júlia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Horváth Réka Júlia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom a gyógyszeripar sajátos marketingkommunikációját ismerteti. A dolgozat célja a hazai gyógyszeripar helyzetének bemutatása mellett, hogy egy átfogó képet adjon arról, mely marketingeszközök vonják leginkább magukra a vásárlók figyelmét, ezáltal milyen marketingstratégiát érdemes kialakítani a gyógyszerek esetében. Szekunder kutatásomban kitértem a gyógyszerek reklámozására vonatkozó szabályozásokra, a gyógyszeriparban felépített sikeres marketingkommunikációra és leggyakrabban alkalmazott marketingeszközökre, melyek hasznosságát egy kérdőív segítségével elemeztem. Primer kutatásom során az akciók hatásosságát is vizsgáltam és az eredmények megerősítették hipotézisemet, miszerint a kedvezmények önmagukban nem elegendőek a vásárlói döntés befolyásolására.Az eredmények alapján elmondható, hogy a hatékony marketingstratégia a célcsoport igényeire szabott, tudatosan megtervezett kommunikációban rejlik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: döntéshozatal, fogyasztói magatartás, gyógyszeripar, gyógyszermarketing, gyógyszertárak, marketingkommunikáció, marketingstratégiák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:24
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet