Horváth Réka Júlia (2025) Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Horváth Réka Júlia-Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Horváth Réka Júlia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom a gyógyszeripar sajátos marketingkommunikációját ismerteti. A dolgozat célja a hazai gyógyszeripar helyzetének bemutatása mellett, hogy egy átfogó képet adjon arról, mely marketingeszközök vonják leginkább magukra a vásárlók figyelmét, ezáltal milyen marketingstratégiát érdemes kialakítani a gyógyszerek esetében. Szekunder kutatásomban kitértem a gyógyszerek reklámozására vonatkozó szabályozásokra, a gyógyszeriparban felépített sikeres marketingkommunikációra és leggyakrabban alkalmazott marketingeszközökre, melyek hasznosságát egy kérdőív segítségével elemeztem. Primer kutatásom során az akciók hatásosságát is vizsgáltam és az eredmények megerősítették hipotézisemet, miszerint a kedvezmények önmagukban nem elegendőek a vásárlói döntés befolyásolására.Az eredmények alapján elmondható, hogy a hatékony marketingstratégia a célcsoport igényeire szabott, tudatosan megtervezett kommunikációban rejlik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztói magatartás, gyógyszeripar, gyógyszermarketing, gyógyszertárak, marketingkommunikáció, marketingstratégiák |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

