Kolozs Nóra Henriett (2025) Marketing a luxusszektorban Hogyan alakítják a prémium márkák társadalmi pozicionálását. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat 2025 KNH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (961kB) |
|
|
PDF
Külső konzulensi bírálat - Ludman Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (71kB) |
|
|
PDF
Kolozs Nóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom középpontjában a luxus- és prémium márkák társadalmi pozicionálásának marketingeszközökkel történő alakítása áll. A dolgozat alatt bemutatom a márkák szerepét az identitásképzésben, a luxusmárkák sajátosságait, valamint ikonikus példák – Gucci, Cartier, Rolls-Royce – történetét és pozicionálását. Primer kutatással feltárom, hogyan érzékelik a fogyasztók a luxusmárkák státuszformáló szerepét, és milyen hatással van mindez a vásárlói döntésekre, különösen a digitális térben. A kutatásom következtetései marketingstratégiai javaslatokat is megfogalmaznak a prémium szektor szereplői számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói társadalom, luxusmárka, márka, márkahűség, márkastratégiák, társadalom |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

