Szoldáth Kinga Angelika (2025) Az influencerek hatása a sminktermékek vásárlására - A Maybelline Sky High szempillaspirál sikerének vizsgálata a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Szoldáth Kinga Angelika_WB0H0F_záródolgozat_Az influencerek hatása a sminktermékek vásárlására.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Szoldáth Kinga Angelika_WB0H0F_záródolgozat_Az influencerek hatása a sminktermékek vásárlására.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Szoldáth Kinga Angelika_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (157kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat célja az influencer marketing hatásának vizsgálata a sminktermékek vásárlására, a Maybelline Lash Sensational Sky High szempillaspirál példáján keresztül. A vizsgálat fókuszában a közösségi média, azon belül is az influencerek szerepe állt a trendek formálásában és a fogyasztói döntések befolyásolásában. A kutatás kvalitatív és kvantitatív módszerekkel történt. Az eredmények alapján az influencer marketing jelentős hatással van a fiatal fogyasztók vásárlási döntéseire, különösen igaz abban az esetben, ha a kommunikáció hitelesnek és személyesnek érződik. A Sky High szempillaspirál példája rávilágít arra, hogy egy jól felépített, közösségi médiára tervezett kampány képes hatalmas virális érdeklődést generálni, és még a tömegpiaci termékeket is prémium hatásúvá pozicionálni. A dolgozat kitér az organikus és fizetett tartalmak közötti különbségre, valamint a hitelesség és a fogyasztói bizalom szerepére a digitális marketingkörnyezetben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, influencer, influencermarketing, kapcsolat, kozmetikai cikkek, közösségi média, sminktermékek, vásárlás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

