Fehér Klaudia (2025) A közösségi média hatása az online vásárlásokra. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Fehér_Klaudia_A közösségi média hatása az online vásárlásokra_Szakdolgozat.pdf Download (2MB) | Előnézet |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról._pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (340kB) |
|
|
PDF
Külső konzulensi szakdolgozat bírálat__Fehér Klaudia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (174kB) |
|
|
PDF
Fehér Klaudia_Szakdolgozat Értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a közösségi média online vásárlásokra gyakorolt hatását vizsgáltam, különös tekintettel arra, hogy milyen mértékben befolyásolja a fogyasztók döntéshozatalát. Bemutattam a legismertebb közösségi média platformokat, valamint áttekintettem a közösségi média fejlődésének történetét is. Ismertettem a különböző vásárlói típusokat, amelyekkel az online vásárlások során találkozhatunk. Dolgozatom során kitértem az influenszerek online marketingben betöltött szerepére, illetve arra is, hogy milyen jövőbeli trendek és insightok várhatók ezen a piacon. A szakdolgozat zárásaként elemeztem a közösségi médiában közzétett kérdőívem eredményeit, amelyek számos meglepő tanulsággal szolgáltak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, hirdetések, influenszermarketing, közösségi média, marketingkommunikáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58763 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

