Videójáték az egész világ - Gamifikációs eszközök használata a magyarországi vezető kereskedelmi televíziós csatornák és streaming szolgáltatók esetében

Hóvári Dénes Gyula (2025) Videójáték az egész világ - Gamifikációs eszközök használata a magyarországi vezető kereskedelmi televíziós csatornák és streaming szolgáltatók esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hóvári Dénes Gyula _ Szakdolgozat.pdf] PDF
Hóvári Dénes Gyula _ Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hovari_biralat.pdf] PDF
Hovari_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (356kB)
[thumbnail of külső bírálat .pdf] PDF
külső bírálat .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (449kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy milyen gamifikációs eszközöket használnak a magyarországi vezető kereskedelmi csatornák és streaming szolgáltatások. Gamifikációnak számít minden olyan gyakorlat, mely játékokból ismert mechanizmusokat nem játékos környezetben használ fel. Streaming és televíziós felületek esetében célja a fogyasztók aktív részvételének növelése, ezzel személyesebb élmény szolgáltatása, mely növeli a nézőmegtartás mértékét. Érdekel, hogy ténylegesen gazdagabb élményben részesül–e a néző vagy csak az interaktivitás látszatát felhasználva próbálják fenntartani a figyelmét?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gamifikáció, interaktivitás, játékok, Magyarország, streaming, televízió, televíziózás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet