Hóvári Dénes Gyula (2025) Videójáték az egész világ - Gamifikációs eszközök használata a magyarországi vezető kereskedelmi televíziós csatornák és streaming szolgáltatók esetében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Hóvári Dénes Gyula _ Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Hovari_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (356kB) |
|
|
PDF
külső bírálat .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (449kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy milyen gamifikációs eszközöket használnak a magyarországi vezető kereskedelmi csatornák és streaming szolgáltatások. Gamifikációnak számít minden olyan gyakorlat, mely játékokból ismert mechanizmusokat nem játékos környezetben használ fel. Streaming és televíziós felületek esetében célja a fogyasztók aktív részvételének növelése, ezzel személyesebb élmény szolgáltatása, mely növeli a nézőmegtartás mértékét. Érdekel, hogy ténylegesen gazdagabb élményben részesül–e a néző vagy csak az interaktivitás látszatát felhasználva próbálják fenntartani a figyelmét?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Gamifikáció, interaktivitás, játékok, Magyarország, streaming, televízió, televíziózás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

