Porubcsánszki Regina (2025) Döntések pszichológiája és a marketing befolyása az élelmiszerüzletekben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Döntések pszichológiája és a marketing befolyása az élelmiszerüzletekben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (856kB) |
|
|
PDF
Bírálat Porubcsánszki Regina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (581kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja az élelmiszerboltban történő vásárlási döntések pszichológiai hátterének és az eszeket befolyásoló marketingeszközöknek a feltárása volt. Szekunder és primer kutatást végeztem, hogy teljes képet kapjak erről témáról. Az alábbi hipotézisekre kerestem választ:H1: A bolti eszközök közül az illatmarketing bír a legnagyobb befolyással a pozitív vevői élményre.H2: A fogyasztó vásárlási döntését elsősorban nem a termékek tényleges ára, hanem annak pszichológiai bemutatása és a termékek észlelt minősége befolyásolja.H3: A hűségkártya használók gyakrabban vásárolnak impulzívan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | bolti környezet, fogyasztói magatartás, Hűségprogramok, impulzusvásárlás, pszichológia, pszichológiai árazás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

