Döntések pszichológiája és a marketing befolyása az élelmiszerüzletekben

Porubcsánszki Regina (2025) Döntések pszichológiája és a marketing befolyása az élelmiszerüzletekben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Döntések pszichológiája és a marketing befolyása az élelmiszerüzletekben.pdf] PDF
Döntések pszichológiája és a marketing befolyása az élelmiszerüzletekben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (856kB)
[thumbnail of Bírálat Porubcsánszki Regina.pdf] PDF
Bírálat Porubcsánszki Regina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (581kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja az élelmiszerboltban történő vásárlási döntések pszichológiai hátterének és az eszeket befolyásoló marketingeszközöknek a feltárása volt. Szekunder és primer kutatást végeztem, hogy teljes képet kapjak erről témáról. Az alábbi hipotézisekre kerestem választ:H1: A bolti eszközök közül az illatmarketing bír a legnagyobb befolyással a pozitív vevői élményre.H2: A fogyasztó vásárlási döntését elsősorban nem a termékek tényleges ára, hanem annak pszichológiai bemutatása és a termékek észlelt minősége befolyásolja.H3: A hűségkártya használók gyakrabban vásárolnak impulzívan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bolti környezet, fogyasztói magatartás, Hűségprogramok, impulzusvásárlás, pszichológia, pszichológiai árazás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet