Az ATL médiumok helyzete és alkalmazkodása a modern korhoz

Imrefi Patrícia (2025) Az ATL médiumok helyzete és alkalmazkodása a modern korhoz. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az ATL médiumok helyzete és alkalmazkodása a modern korhoz_Imrefi Patrícia_NYZ2C9_.pdf]
Előnézet
PDF
Az ATL médiumok helyzete és alkalmazkodása a modern korhoz_Imrefi Patrícia_NYZ2C9_.pdf

Download (445kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a dolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a dolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (476kB)
[thumbnail of Biralat_Imrefi_Patricia.pdf] PDF
Biralat_Imrefi_Patricia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a hagyományos ATL médiumok fennmaradását és a digitális világhoz való alkalmazkodásukat vizsgáltam szekunder kutatás keretében. A célom az volt, hogy feltárjam, hogyan tudtak ezek a hagyományos reklámeszközök a technológiai fejlődés és a digitalizáció ellenére is megőrizni jelentőségüket. A médiumok történeti áttekintése mellett összehasonlítottam a 70-es és 80-as évek ikonikus reklámjait a mai kor hirdetéseivel, valamint elemeztem a médiumokat érintő változásokat. Kutatásom rávilágított, hogy a sikeres adaptáció a 21. századhoz elengedhetetlen volt a túléléshez. A kutatás eredményei alapján látható, hogy az ATL médiumok hitelessége, presztízse és az emberek bizalmát élvező státusza mellett állami szerepe is hozzájárult ahhoz, hogy továbbra is meghatározó szereplői maradjanak a médiapiacnak. A kutatás azt mutatja, hogy az alkalmazkodás és az innováció képessége a jövőben is kulcsfontosságú lesz mind a televíziótól a szabadtéri reklámeszközökön át minden ATL médium számára a fennmaradásuk szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: alkalmazkodás, ATL, fennmaradás, internet hatása, modernizáció, reklámeszközök
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58744

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet