Holdampf Laura Kata (2025) A storytelling, azaz a történetmesélés hatékonysága a reklámozásban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Holdampf Laura szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Holdampf Laura Kata belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
|
PDF
kulso_biralat_futo_roland.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (231kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a storytelling reklámok témáját járja körül. Kifejtem a történetmesélő reklámok kialakulását, felépítését és a különböző narratív és audiovizuális eszközeit is ismertetem. A reklámok olyan pszichológiai aspektusait, mint az attitűd vagy a tudatalatti érzelmi befolyását is bemutatom. A dolgozat célja, hogy bebizonyítsam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak a racionális reklámoknál. A kutatási cél bizonyításához reklámokat és statisztikákat is elemeztem. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak és kedveltebbek is a racionális reklámoknál.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | narratív meggyőzés, reklámetika, reklámhatékonyság, reklámpszichológia, storytelling reklám, vásárlói magatartás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

