A storytelling, azaz a történetmesélés hatékonysága a reklámozásban

Holdampf Laura Kata (2025) A storytelling, azaz a történetmesélés hatékonysága a reklámozásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Holdampf Laura szakdolgozat.pdf] PDF
Holdampf Laura szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Holdampf Laura Kata belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf] PDF
Holdampf Laura Kata belso-biralo-alapkepzes 2025.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of kulso_biralat_futo_roland.pdf] PDF
kulso_biralat_futo_roland.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (231kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom a storytelling reklámok témáját járja körül. Kifejtem a történetmesélő reklámok kialakulását, felépítését és a különböző narratív és audiovizuális eszközeit is ismertetem. A reklámok olyan pszichológiai aspektusait, mint az attitűd vagy a tudatalatti érzelmi befolyását is bemutatom. A dolgozat célja, hogy bebizonyítsam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak a racionális reklámoknál. A kutatási cél bizonyításához reklámokat és statisztikákat is elemeztem. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak és kedveltebbek is a racionális reklámoknál.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: narratív meggyőzés, reklámetika, reklámhatékonyság, reklámpszichológia, storytelling reklám, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet