Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből

Varga Jenni (2025) Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga Jenni szakdolgozat 2025.pdf] PDF
Varga Jenni szakdolgozat 2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (750kB)
[thumbnail of Varga Jenni_szakdolgozat_külső_biralat.pdf] PDF
Varga Jenni_szakdolgozat_külső_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (4MB)
[thumbnail of Varga Jenni_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Varga Jenni_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (152kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat bemutatja az omnichannel marketing lényegét és sajátosságait. Valamint a márka fejezetben szó lesz a márkahűségről, márkaértékről és a fenntarthatóságról. Online és offline csatornákról is készült külön fejezet, amelyben a főbb csatornák kerültek kifejtésre. Minden fejezetben ismertettem külön az említett témákat, illetve a dm vállalati oldalról is hozok példákat. Továbbá a szakdolgozat rávilágít a pozitív vásárlói élmény fontosságára. Célom az volt, hogy bemutassam az említett témák relevanciáját és összefüggéseit egy teljesen aktuális témában, ami a mindennapjaink része. Kutatásom során választ kaptam a hipotézisekre és kutatási kérdéseimre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élménymarketing, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, márka, márkahűség, omnichannel marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet