Varga Jenni (2025) Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Varga Jenni szakdolgozat 2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (750kB) |
|
|
PDF
Varga Jenni_szakdolgozat_külső_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (4MB) |
|
|
PDF
Varga Jenni_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat bemutatja az omnichannel marketing lényegét és sajátosságait. Valamint a márka fejezetben szó lesz a márkahűségről, márkaértékről és a fenntarthatóságról. Online és offline csatornákról is készült külön fejezet, amelyben a főbb csatornák kerültek kifejtésre. Minden fejezetben ismertettem külön az említett témákat, illetve a dm vállalati oldalról is hozok példákat. Továbbá a szakdolgozat rávilágít a pozitív vásárlói élmény fontosságára. Célom az volt, hogy bemutassam az említett témák relevanciáját és összefüggéseit egy teljesen aktuális témában, ami a mindennapjaink része. Kutatásom során választ kaptam a hipotézisekre és kutatási kérdéseimre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | élménymarketing, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, márka, márkahűség, omnichannel marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

